Post by lanparametour on Feb 7, 2022 16:34:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øger udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Mania Legends 2022 version ▞▞▞
Spil - Bananatic
Dette spil har brug for en seriøs balancering. Det er ret trættende den måde, dette spil håndterer begivenheder på. Det er simpelthen ekstremt kedeligt, gentagne og kedelige. Jeg har spillet i et år nu, og jeg gider ikke engang begivenheder længere. Fødevaresystemet er også ekstremt ødelagt. 4 millioner frugter til at opgradere drager i midten af halvtreds niveauer? Alligevel er niveaugrænsen 100. Det er dårlig balance, der tydeligvis er gjort med vilje. Åh, jeg ville købe mad, hvis det faktisk havde fair værdi, men det har det ikke. Intet gør nu.
Det er så godt så sjovt, og jeg elsker det bare et problem et par annoncer
Juhu
Spillet er fint. Men der er for mange annoncer, fordi det er svært at blive ved med at spille.
Det er så supergodt spil, men annoncerne ødelægger det MEN godt!! SPIL!
Dette spil er så godt, men det har tilføjet, at jeg ikke har noget problem med det, men da jeg ved et uheld spillede Butik åben på grund af spillet, tog det tid igen at lade 😕😞😶
Falsk reklame. Viser, at du kan scanne mad og få drager fra det, og der er ingen mulighed for det i spillet og sådan noget, der bare slår folk ind for at downloade et dårligt spil som dette, så bare skift dine tilføjelser i stedet for falsk reklame
Jeg plejede at elske dette spil, men ANNONCERNE ødelægger det. Nogle af dem er der ingen måde at eksistere det på, så du er nødt til at lukke spillet ned og genindlæse det. Jeg fik en, da min kamp startede, som jeg ikke kunne komme ud af og mistede min kampenergi, fordi jeg var nødt til at lukke den ud... Jeg har ikke noget imod annoncerne, men fik dem i det mindste til at virke, så de ikke forurener spillet
Jeg får en masse ædelstene og mønter og mad, og når jeg fjerner min tablet, er mange af dem væk. Mit spil bliver ved med at sparke mig i gang. Jeg prøvede at få drager, men spillene lod mig. Tak. Nu bliver jeg sparket ud af klanspil, hvorfor når jeg får Dragon's, kan jeg ikke samle dem. Vil du venligst finde ud af, hvorfor dette spil sparker mig i gang. Hvordan får jeg mine ædelstene og mønter og mad tilbage, min klan giver mig Dragon's, hvor er de.
Jeg kan godt lide dette spil, men du skal vente meget på, at legendariske drager udklækkes. Plus det bliver kedeligt efter et stykke tid
Dragon Mania Legends სიმულაცია jgs
Dette er et fantastisk spil, men det er fyldt med annoncer, jeg ikke kan spille så glat, at det altid får mig til at afinstallere dette spil. PLS FJERN ANNONCERNE
Dette er et fantastisk spil at spille i baggrunden. Jeg elsker at bygge mit drageimperium og få nye drager. De særlige begivenheder er også fantastiske. Der er køb i appen. Du kan spille uden at bruge penge, men nogle aktiviteter vil tage længere tid uden ædelstene. Alt i alt, fantastisk spil!
Dragon Mania Legends Mô phỏng lzrt
Jeg elsker dette spil! mig og min ven spiller det altid. Det er virkelig nemt at spille og det er sjovt at samle alle de søde drager!
Det er et sjovt spil, misforstå mig ikke, men det bliver lidt irriterende, når jeg skal vente timevis på, at mine drager klækker, eller at mine bygninger kan blive bygget. Men ja, det er sjovt andet end det. Men for mig vil jeg gerne have, at det er 30 minutter, fordi en time 45 eller time 50 er lidt meget for mig.
Underholdende spil, god grafik. Det er bogstaveligt talt umuligt at nå guddommelige eller gamle drager, de kan heller ikke opdrættes, hvilket lægger så stor en dæmper på spillet... Kom venligst med nogle alternativer, som ikke inkluderer at bruge hundredvis af pund på brikker. Tak
Nyd spillet, men har svært ved opdateringerne
Mega sjovt, der er altid noget at lave.😀
Hej efter at jeg opdaterede spillet til den nyeste version, er mit spil lagy og bliver ved med at halte, og jeg kan heller ikke se nogen annoncer, selv i filmmaraton-begivenheden, VENLIGST LØS PROBLEMENE SÅ SNART MULIGT FOR AT FÅ 5 STJERNET
Jeg kan ikke komme ind i Dungeon
Det er det bedste dragespil, jeg nogensinde har spillet...det er ikke et pay for win-spil, vi får et tonsvis af diamanter gratis. Jeg samlede dem, jeg tog et frugttræ med.. Fortsæt med det gode arbejde
Åbning tager meget tid, nogle gange ikke ind
FOR MANGE FREAKING ANNONCER!!!! Selve spillet er ret underholdende, det er nemt at tjene ædelstene. Dragerne er søde og de daglige opgaver er nemme, men hvordan skal jeg nyde det, hvis der er en annonce hvert 3. minut??? Nogle af dem kan ikke engang springes over og uden nogen belønning for at se dem. VENLIGST TAG DET ET HAK NED MED ANNONCERNE! DU MISTER SPILLERE, FORDI DET ER IRRITERENDE, INGEN HAR DOWNLOADET DETTE SPIL TIL ANNONCERNE!!!
Meget sejt! men slot af drager er dyre. alt i alt er det meget godt!
Jeg har spillet dette i halvandet år nu, og alt mit problem er tilføjelserne, der bliver ved med at dukke op hver gang😐
Jeg har givet 4-stjernet vurdering, fordi der er et problem på le, og det er, at mængden af mad dette er det eneste problem i dette spil, det er så irriterende, fordi mængden af mad er i ædelstenen, og perlen vil jeg bruge på genopfyldning, fordi obusliy at kæmpe jeg vil tale på hindi Så det er bare ghar ke mahena ka bagut bigar ghta hai Så jeg bad venligst gør hvad som helst, tag nogen handling på det NAMASKAR
Jeg vil bedømme 5 stjerner, hvis du stopper andre reklamer i spillet, det er det værste nogensinde. Og spillet er fantastisk, men med alle de andre spil dukker op, så er det det værste spil nogensinde. Jeg ved godt om at se en Tilføj i Otto for at modtage My Edwards, men du har dukket op så mange gange, og det er grunden til, at jeg kun vurderer dig til 1 stjerne. Du kunne have fået 5Star, men ikke før du fikser dette!
Jeg foreslår, at du sætter "Sådan træner du din drage"-drager. Jeg synes, det er et godt forslag
Godt spil, men lige pludselig tvunget Ads upuan yor eyz
Rigtigt godt
Fint, det er ligesom idk, hvor meget jeg tror, det er 7. gang jeg laver nyt acc til et eller andet formål, jeg er nu en hurtig kværn og vil prøve at lave mere, end jeg plejer, og jeg keder mig ved at spille et andet spil, så ja, dette spil er helt fint, hvis annoncer dukker ikke op som andre spil gør 😀
Jeg nød virkelig dette spil, indtil det holdt op med at lade mig spille det. Den siger, at jeg skal opdatere før jeg spiller, men der er ingen tilgængelig opdatering.
Jeg elsker spillet så meget, men jeg HADER virkelig, at Enchanted Battles ikke er fair. Jeg har niveau 25/1 fortryllelsesdrager, der bliver slået af niveau 40/3-5 fortryllelser. Der er absolut ingen måde, jeg ville være i stand til at vinde, og derfor er min placering tvunget til at afvise. Der er en fejl, der driver mig til vanvid. Jeg har en lavadrage, der sidder FAST på et legendarisk habitat, og hver gang jeg prøver at flytte den, siger den, at forbindelsen til serveren er mistet, så giver den mig ikke mulighed for at flytte den. Jeg har et godt signal, og alt andet virker
Det her er så sjovt, at det ikke har nogen annoncer, spillet er dragerne, de angriber nogle niveauer, og det har chonos de største 🐉 DRAGE min rive drage er WIND And FIRE i. Elsker spillet farvel
Grunden til, at jeg gav den en 2-stjerne er, at efter juleopdateringen blev det sværere at spille.. Jeg vidste, at det var min telefons skyld, så jeg afinstallerede det og geninstallerede det, og det sagde "Opdater venligst spillet" Jeg opdaterede spil mere end 5 gange! Jeg er ikke sikker på, om det er min telefons fejl, men ret venligst denne fejl/fejl
Fantastisk spil, så mange drager at få og masser af sjove ting at lave. Jeg kan godt lide alt ved Dragon Mania Legends!💖👑😁
Dragon City - Apk AMP
Er helt afhængig af dette!!! 💯👌Opdrætter, fodrer, træner dine drager og deltag i kampen. Elsker sideopgaverne og teamwork i en klan.
Godt spil, men for mange tilføjelser, nogle gange bliver det meget, at jeg føler, at Gameloft er ved at gå i stykker og har brug for at presse annoncer dårligt. Men fordi jeg kan lide dette spil så meget, er jeg villig til at give 4 stjerner
Den siger, at der er en obligatorisk opdatering, men når jeg skal gøre det, står der slet eller afspil. Jeg kan ikke spille, da der står obligatorisk opdatering!!! Nogen der ved hvorfor???
Spillet var sjovt i starten, men annoncerne gjorde det uspilleligt for mig. Jeg forstår at se annoncer for speed-ups, oplåsbare osv., men når du ikke engang kan klikke rundt på kortet i 30 sekunder uden annoncer (som fejler, og du nogle gange ikke kan lukke efter at have set og skal genstarte spillet), er det ikke det værd at mig. Bare krav på guld fra mine levesteder og hvert 10. tryk på en 30 sekunders annonce?? Nej tak. Beklager, men jeg afinstallerer.
Beyblade Burst Rivals Hjernegymnastik qdkw
Elsker spillet! Men efter at have downloadet et andet spil for at få gratis ædelstene, er jeg ikke længere i stand til at fuldføre opgaven, da muligheden for at gøre det nu er forsvundet (efter at jeg har brugt dage på at prøve at fuldføre det). Meget skuffet. Vil ikke anbefale at prøve at tjene ædelstene på denne måde.
Synes der skal bruges alt for mange diamanter og de koster penge og det bliver for dyrt i længden. Samt så lukker den ned selv og gør den lige pludseligt ikke kan starte. Da der er fejl på. Og det gør den tit. Ellers er fint spil uden alle de ting og problemer.
Kun 2 stjerner, fordi jeg bliver ved med at gå ned på grund af "wifi-problemer" eller "problemer med at oprette forbindelse". Jeg spillede dette spil for 2 år siden og havde det samme problem. Det er grunden til, at jeg stoppede med at spille. Men jeg elsker alle de andre funktioner, og så vendte jeg tilbage til spillet. Problemet er, at dette er min anden tablet at spille dette spil på. Så tabletten er ikke skyld i problemet. Så er der det faktum, at jeg ikke har dette problem med wifi med andre apps/spil. Så det er ikke wifi i mit hjem. Hjælp venligst 😭
𝙰𝚍 𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚐𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 20 𝚜𝚎𝚌 𝚊𝚍𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 .gentagne gange 𝚖s 20s det bedre
Super sjovt og underholdende spil 😃
Masser af annoncer Annoncer starter ikke og spillet fryser. Løs venligst dette problem
Den er gud
Synes de er rigtig søde